Οἱ ἑξῆς ψηφιακοὶ δίσκοι:

  • Ἱερὰ Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος – Ἵδρυμα Βυζαντινῆς Μουσικολογίας, Ψάλατε συνετῶς τῷ Θεῷ-Β’ [Β’ Διεθνὲς Συνέδριο Μουσικολογικὸ καὶ Ψαλτικὸ “Θεωρία καὶ Πράξη τῆς Ψαλτικῆς Τέχνης”. Τὰ Γένη καὶ Εἴδη τῆς Βυζαντινῆς Ψαλτικῆς Μελοποιίας. Ἀθήνα 15-19 Ὀκτωβρίου 2003. Χρονικὸ καὶ Ψάλματα, Ἀθήνα 2005 [2 cds][1].
  • Ἱερὰ Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος-Ἵδρυμα Βυζαντινῆς Μουσικολογίας, Ψάλατε συνετῶς τῷ Θεῷ Γ΄. Γ΄ Διεθνὲς Συνέδριο Μουσικολογικὸ καὶ Ψαλτικὸ «Θεωρία καὶ Πράξη τῆς Ψαλτικῆς Τέχνης». Ἡ Ὀκταηχία, Ἀθήνα, 17-21 Ὀκτωβρίου Χρονικὸ καὶ Ψάλματα [3 cds].
  • Οἱ τὰ Χερουβὶμ μυστικῶς εἰκονίζοντες. Οἱ Μαΐστορες τῆς Ψαλτικῆς Τέχνης ψάλλουν μελοποιήματα τοῦ Κ. . Ψάχου [Ἐθνικὸ καὶ Καποδιστριακὸ Πανεπιστήμιο Ἀθηνῶν (Ἀθήνα 2008)].
  • Ἱερὰ Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας τῆς ἙλλάδοςἽδρυμα Βυζαντινῆς Μουσικολογίας, Ψάλατε συνετῶς τῷ Θεῷ Δ΄. Δ΄ Διεθνὲς Συνέδριο Μουσικολογικὸ καὶ Ψαλτικὸ «Θεωρία καὶ Πράξη τῆς Ψαλτικῆς Τέχνης». Τὰ γένη τῆς Ρυθμοποιίας καὶ τρέχοντα ψαλτικὰ θέματα, Ἀθήνα, 811 Δεκεμβρίου 2009. Χρονικὸ καὶ Ψάλματα [2 cds].

 

Ἀλλὰ καὶ οἱ ἀκόλουθες ἠχογραφήσεις στὸ πρόγραμμα ψηφιοποίησης τῆς μουσικῆς βιβλιοθήκης Κ. Ἀ. Ψάχου [Ἐθνικὸ καὶ Καποδιστριακὸ Πανεπιστήμιο Ἀθηνῶν. Εἰδικὸς Λογαριασμὸς Κονδυλίων ἔρευνας. Γραμματεία ἐπιτροπῆς ἐρευνῶν]:

  • Ἠχογράφηση διάρκειας τριῶν ὡρῶν, στὸ πλαίσιο τῆς ψηφιοποίησης τῆς μουσικῆς βιβλιοθήκης Κ. Ἀ. Ψάχου [Ἐθνικὸ καὶ Καποδιστριακὸ Πανεπιστήμιο Ἀθηνῶν. Εἰδικὸς Λογαριασμὸς Κονδυλίων ἔρευνας. Γραμματεία ἐπιτροπῆς ἐρευνῶν], καὶ ἑτοιμασία ἔκδοσης δύο ψηφιακῶν δίσκων. Ἠχογραφήθηκαν, συγκεκριμένα, τὰ ἑξῆς: Πολυέλεος Δοῦλοι, Κύριον Πέτρου Μπερεκέτη σὲ ἦχο πρῶτο (πλήρης), Πολυέλεος Ἐξομολογεῖσθε τῷ Κυρίῳ Πέτρου Μπερεκέτη σὲ ἦχο πλάγιο τοῦ δευτέρου νενανώ (πλήρης), Χερουβικὰ κατ’ ἦχον καὶ Καλοφωνικὸς Εἱρμὸς Ροήν μου τῶν δακρύων σὲ ἦχο πλάγιο τοῦ τετάρτου Κωνσταντίνου Ψάχου, Κοινωνικὰ τῆς Ἑβδομάδας Πέτρου τοῦ Πελοποννησίου.

 

Ἐπίσης, ἠχογραφήθηκε (καὶ ἀναμένεται ὁσονούπω ἡ κυκλοφορία του ἀπὸ τὴν ἱερὰ μονὴ Βατοπαιδίου) ἕνας ψηφιακὸς δίσκος μὲ τὰ μουσικὰ κείμενα (νέες ἐξηγήσεις συνθέσεων Χρυσάνθου τοῦ ἐκ Μαδύτων ἀπὸ τοὺς Γρηγόριο Στάθη καὶ Ἀχιλλέα Χαλδαιάκη) ποὺ ἑρμηνεύθηκαν κατὰ τὴν παρουσίαση τῆς νέας κριτικῆς ἔκδοσης (ἀπὸ τὸν Γιῶργο Κωνσταντίνου) τοῦ Θεωρητικοῦ τοῦ Χρυσάνθου.

 


[1] Πρβλ. καὶ τὸν ἀκόλουθο διαδικτυακὸ τόπο: http://www.analogion.com/MediaevalByzantineChant.html